Prejeli smo uradno sporočilo in pojasnilo podjetja Hisense zakaj so odpuščanja v Gorenju po njihovem mnenju nujna.
Obrazložitev drastičnih ukrepov začnejo s pojasnilom:
“Po razglasitvi globalne pandemije COVID-19 ter epidemije v Sloveniji sredi marca, smo že v marcu 2020 zaznali močan upad naročil gospodinjskih aparatov.”
To jim najbrž lahko verjamemo, saj smo ob sprejemu vsi razmišljali samo o tem, kje bomo kupili kvas in hrano, ki bo zadostovala za preživetje družin.
Nikomur še na misel ni prišlo, da bi potreboval nov štedilnik, hladilnik ali kakšen drug aparat bele tehnike.
In potem nadaljujejo s pojasnjevanjem:
“Tudi v drugem četrtletju 2020 ne pričakujemo izboljšanja poslovnega rezultata, temveč za april in maj 2020 pričakujemo dodatno izgubo ter zaradi posledic pandemije koronavirusa in povsem spremenjenih okoliščin na trgih za več deset milijonov evrov slabši poslovni rezultat od prvotnih ocen za to obdobje, ki so predvidevale 1,1 milijona evrov dobička.”
Prav tako verjamemo, da je tudi to res. Promet med državami je spremenjen. Neživilske trgovine so bile do še nedavno zaprte in so po nekaterih državah še danes.
V naslednjem pojasnilu razlagajo, na kakšen način bodo odpuščali:
“Pri tem si bodo vse družbe Skupine Hisense Europe prizadevale čim bolj zmanjšati število odpovedi z uporabo mehkih metod zmanjševanja števila zaposlenih, kar vključuje tudi dezinvestiranje družb netemeljnih dejavnosti, prenos dejavnosti na zunanjega izvajalca (outsourcing), sporazumne odhode, upokojevanje itd.”
Potem pa še pojasnijo, kako si predstavljajo nadaljnje poslovanje Gorenja:
“V zahtevnih mesecih, ki so pred nami, se bomo osredotočili na prizadevanja za povečanje prodaje, pospešek spletne prodaje in e-poslovanja ter druge operativne spremembe, ki so nujne za dolgoročno preživetje družbe in zagotavljanje delovnih mest v pričakovani globalni recesiji kot posledici globalne pandemije koronavirusa.”
Pojasnila smo prebrali.
Jutri bomo povprašali delavce, kaj si o teh ukrepih mislijo – predvsem pa – ali verjamejo pojasnilom.