Ali vlada Republike Slovenije priznava, da je bila ukinitev avtocestne policije napaka?

Predsednik uprave DARS-a mag. Valentin Hajdinjak je nedavno v oddaji N1 STUDIO dejal, da na DARS-u odkar ni več avtocestne policije, opažajo pomanjkljiv nadzor nad vozniki tovornjakov na avtocestah in da so rezultati v času delovanja avtocestne policije pokazali bistveno izboljšanje na slovenskih avtocestah.

Poslanec Andrej Kosi je na vlado naslovil pisno poslansko vprašanje v zvezi s posledicami ukinitve avtocestne policije.

Celotno poslansko vprašanje objavljamo spodaj:

Eden izmed prvih ukrepov nove vlade je bila nerazumna ukinitev avtocestne policije.

V zadnjem času smo na avtocestah priče številnim prometnim zastojem zaradi katerih so vozniki vedno bolj nervozni.

Nedavno se je na ljubljanski obvoznici zgodila huda prometna nesreča, zaradi katere so na ravni Generalne policijske uprave ustanovili Oddelek za avtoceste in hitre ceste z namenom usmerjanja in nadziranja dela policijskih enot.

Predsednik uprave DARS-a mag. Valentin Hajdinjak je nedavno v oddaji N1 STUDIO dejal, da na DARS-u odkar ni več avtocestne policije, opažajo pomanjkljiv nadzor nad vozniki tovornjakov na avtocestah in da so rezultati v času delovanja avtocestne policije pokazali za eno tretjino manj prometnih nesreč, 24 odstotkov manj zastojev, tretjino krajše zastoje na avtocestah in polovično zmanjšanje pretežkih tovornih vozil.

Glede na navedeno vlado Republike Slovenije sprašuje naslednje:

1.     Ali vlada Republike Slovenije priznava, da je bila ukinitev avtocestne policije napaka?

2.     Kakšne so bile pristojnosti in pooblastila ukinjene avtocestne policije ter kakšne so pristojnosti in pooblastila Oddelka za avtoceste in hitre ceste?

3.     Ali se načrtuje ponovna uvedba avtocestne policije?

 

 

Spletno uredništvo