Luknja pri luknji – cestnine pa v milijonih!

Foto: sasa-novice.si

Pisali smo že o stanju na naših cestah – uničeno vozišče, z veliko grbinami, luknjami, razpokanim asfaltom, da ugreznin niti ne omenjamo.

Ob tem se nam pojavi vprašanje, zakaj vsako leto plačujemo uporabo cest – tako imenovano cestnino?

Poiskali smo podatke matičnega registra vozil za leto 2016 – konec leta 2016, je bilo v Sloveniji registriranih že več kot milijon vozil.

Hitri izračun nam lahko pove, kolikšen je znesek cestnine za ta milijon registriranih vozil.

Če znaša v povprečju cestnina okoli 100 evrov, je že to več kot sto milijonov – to pa zaradi tega, ker so sem všteta še tovorna vozila (okoli 23 odstotkov), ki plačujejo še višjo  dajatev.

Resno vprašamo – kam gre ta denar, ki ga plačamo za normalno prevozne ceste? Če ga porabijo za kaj drugega, naj spremenijo ime dajatve in preprosto rečejo, da je to še en davek ali z drugimi besedami – skozi okno vržen denar.

Tako pa lahko beremo, kako na direkciji za ceste – na ministrstvu za infrastrukturo – zapravljajo naš denar (tudi tisti od cestnin). Ponesrečena maketa za 2. tir je bila menda plačana od tega denarja.

Da ne govorimo o plačah, ki si jih menda “privoščijo” za takšno nestrokovno delo (govorimo o maketi).

Dva zaposlena piarovca menda nista dovolj (le o čem nas direkcija za ceste toliko obvešča?) – zdaj jima pomaga še zunanja sodelavka, ki ima 30 evrov na uro in 25 evrov na uro za administrativno delo. Februarja naj bi menda zaslužila kar 5.500 evrov. Medtem pa sta zaposlena piarovca oba skupaj menda dobila 3.500 evrov bruto.

No, toliko o transparenti porabi našega težko prisluženega denarja, ki ga moramo dati za plačilo cestnin!

Foto: sasa-novice.si

Podobno si lahko preberete TUKAJ!