Hisense ostaja vodilni na tržiščih Kitajske, Južne Afrike, Avstralije in Japonske

Ob predstavitvi na sejmu CES 2020 so iz podjetja Hisense sporočili:

“Na sejmu CES 2020 je Hisense predstavil tudi platformo za pametni dom ConnectLife, s pomočjo katere Tv postane center upravljanja za vse naprave v pametnem domu, ne glede na to ali gre za aparate blagovnih znamk Hisense, Gorenje ali Asko. Ko vstopite v kuhinjo, bo 21-palčni zaslon, vgrajen v haldilnik, priporočil recepte, izbrane na osnovi informacij, zbranih o uporabnikovem zdravju. Uporabniki lahko naročajo izdelke ali manjkajoče sestavine neposredno prek omenjenega zaslonain tudi vklopijo predgretje pečice, če recept to zahteva. Tradicionalne gumbe so na pametnem kuhališču zamenjali drsniki in zasloni na dotik, tako lahko ob vklopu tudi samodejno prižejo luči, ter prilagodijo osvetljavo prostora. Dizajn je preprost in eleganten. Pametni system upravljanja odseva bodoče življenje v povezanem domu.”

Ob tem pa je morda še najbolj razveseljiv podatek, ki so ga zapisali ob koncu članka:

“Hisense je v 2019 dosegel nov rekordni dobiček in najvišje prihodke na prekomorskih trgih ter s tem znova potrdil status tehnološko naprednega in rastočega podjetja tudi v razmerah, ko se globalno gospodarstvo ohlaja. V 2019 je Hisense prodal več kot 20 milijonov TV aparatov in skozi vse leto ohranjal vodilni tržni položaj na Kitajskem, v Južni Afriki, Avstraliji in na Japonskem. V ZDA je Hisense povečal prodajo TV aparatov za več kot 50 odstotkov. S strategijo kombinacije blagovnih znamk Hisense, Toshiba, Gorenje in Asko, je Hisense v 2019 povečal prihodke v prekomorskih državah za več kot 20%, prav tako pa razširil svojo globalno vsebinsko platformo VIDAA. Povezanih gospodinjstev je že 50 milijonov, številka pa naj bi se v 2020 povečala že na 65 milijonov.”

https://www.gorenjegroup.com/