Kako je mogoče – LMŠ na lokalnih volitvah poraženci, v medijskih raziskavah pa zmagovalci?

Foto: TIGR

Trenutno se v medijski sferi dogaja nekaj nenavadnega, skoraj vsi poročajo o raziskavi, ki je Šarca in njegovo stranko postavila v sam vrh slovenske politike.

Najbrž se takšnim rezultatom ne bi čudili, če bi ne bili pred dobrima dvema mesecema priče, kako je ta stranka popolnoma pogorela na lokalnih volitvah, saj ni dobila niti enega župana.

Po sedanjih rezultatih februarske javnomnenjske raziskave Ninamedie Vox populi pa bi sedaj LMŠ volilo kar 31 odstotkov; podpora vladi pa je narasla na 70 odstotkov.

Nas zanima, zakaj se takšna podpora ni pokazala na lokalnih volitvah? Kako je torej mogoče, da na volitvah ne dosežejo nikakršnega zaupanja, čez dva meseca pa največji medijski uspeh?

Kaj se je v teh dveh mesecih spremenilo in čemu gre pripisati takšen rezultat ankete?

Tudi nekateri politični analitiki, med drugimi Matevž Tomšič, nejeverno zmajujejo z glavo in se sprašujejo od kod naenkrat tolikšna podpora.

Matevž Tomšič:

“Kar naenkrat je podpora stranki – in predsedniku vlade Marjanu Šarcu – skočila tako rekoč v nebo, anketa Ninamedie ji je namreč namenila skoraj trikrat tolikšno podporo, kot jo ima opozicijska SDS. Ob tem pa se je SDS podpora zmanjšala.”

Upravičeno se lahko ob tem vprašamo so volivci SDS res v dveh mesecih prestopili na stran Šarčeve vlade in njegove stranke, čeprav so pred dvema mesecema volili drugače?

https://volitve.gov.si/lv2018/rezultati/zbirni_podatki.htm

https://www.sta.si/2575997/med-strankami-najvec-zupanov-sls-najvec-svetnikov-sds

Matevž Tomšič:

“Lahko najdemo razloge za to? Sam jih ne najdem.”

Kaj se torej dogaja v našem medijskem prostoru? So mar to že priprave na evropske volitve, ki bodo maja?