Gorenje na poti v globalni kolektiv, ki šteje 75.000 zaposlenih

Foto: www.gorenjegroup.com

Podjetje Hisense je začelo postopek integracije Gorenja v globalni kolektiv. Integracija je pomembna predvsem zato, ker omogoča boljše izkoriščanje kadrovskega potenciala Gorenja.

Hisense je za marketinškega podpredsednika postavil Franja Bobinca. S svojim znanjem in izkušnjami bo skrbel za usklajevanje strategij in kampanj za vse blagovne znamke skupine Hisense.

Ob imenovanju Bobinca na ta položaj, je predsednik Hisense International – gospod Lan Lin dejal:

“Gre za unikaten primer, saj novinca v skupini Hisense še nikoli doslej nismo imenovali na tako pomemben položaj. Bobinčevo bogato znanje in izkušnje bodo izjemno koristni in uporabni pri usklajevanju naših globalnih marketinških strategij, saj bodo tako lahko zagotavljale največ vrednosti blagovnim znamkam v družini Hisense.”

Lan Lin je še dejal, da ima Gorenje veliko nadarjenih posameznikov in da bodo poskrbeli, da bodo ti posamezniki lahko svojo nadarjenost še naprej razvijali.

Bobinac je ob imenovanju dejal, da je to imenovanje dokaz kakovostnega dela, ki ga je ekipa Gorenja opravila v zadnjih letih. Rekel je, da je počaščen, ker so ga izbrali za tako odgovorno delovno mesto in da se bo po svojih najboljših močeh trudil, zaupano mu funkcijo, kar najbolje opraviti.

Čestitamo – Gorenje in Franjo, kar pogumno naprej!