Najbolj razveseljujoč je podatek, da so v zadnjem času dobili več naročil za mesece avgust, september in oktober.
Največja zasluga za takšen napredek je v tem, da so pravočasno sprejeli ustrezne ukrepe pri zaščiti pred okužbo s korona virusom in seveda prilagajanjem novim razmeram na trgu.
Junija so tako beležili prvi mesec, v katerem so poslovali z dobičkom. To pa seveda ne bo spremenilo dejstva, da bo polletno poslovanje še vedno negativno.
Ekonomske posledice pandemije bomo tako najbrž občutili še kar nekaj časa in svetovni trg je še vedno v negotovem položaju.
Potrebna so nenehna prilagajanja situaciji, predvsem pa pozorno spremljanje kaj se na trgih dogaja.
Takole so sporočili iz Gorenja:
“Vodstvo Hisense Gorenje se je zato odločilo, da bomo zaradi spremenjenih poslovnih okoliščin v proizvodnem podjetju Gorenje, d. o. o., za izboljšanje delovne učinkovitosti uporabili mehke metode.
Skupina Hisense Europe je konec aprila letos zaradi močnega padca naročil in prihodkov kot posledice pandemije koronavirusa ter posledičnega predvidenega negativnega rezultata v prvem polletju 2020 sprejela vrsto kriznih ukrepov za ublažitev izpada prihodkov, vključno z namero razreševanja presežnih delavcev v štirih družbah v Sloveniji. V preteklih dveh mesecih je bilo vodstvo družbe Hisense Gorenje tako osredotočeno na povečanje prodaje, pospešek spletne prodaje in e-poslovanja, v podjetju tudi spreminjamo poslovne modele, zmanjšujemo stroške in še naprej povečujemo proizvodno učinkovitost.”