Kot poročajo iz podjetja Hisense spadajo njihove blagovne znamke že peto leto zapored med deset vodilnih, če spremljamo ta trend na globalnem trgu.
Takole pravijo:
“Podjetji Google in Kantar, vodilna svetovna družba na področju zbiranja podatkov, sta 10. maja že peto leto zapored objavila poročilo »Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021«, v katero je vključenih 50 svetovno najvplivnejših kitajskih znamk.”
Kljub razglašeni pandemiji se Hisense trudi, da bi le-ta čim manj vplivala na njihovo proizvodnjo in kakovost:
“Hisense je v zadnjih letih še bolj okrepil svoje dejavnosti na tujih trgih, razvejal svojo distribucijsko mrežo in se utrdil na mestu najprepoznavnejših blagovnih znamk na svetu. Čeprav mednarodni denarni sklad (IMF) ocenjuje, da je epidemija v letu 2020 povzročila padec globalne ekonomije za 3,5 %, smo v korporaciji Hisense odločeni, da epidemija ne bo vplivala na našo strategijo razvoja.”
S svojo strategijo uresničujejo dolgoročne vizije, ki izboljšujejo kakovost življenja uporabnikov po vsem svetu.