Iz Gorenja prihaja novica, da se bodo udeležili sejma, ki bo potekal do 14. januarja. Takole sporočajo:
“Začel se je najbolj vpliven dogodek v svetu potrošniške elektronike, sejem CES, kjer bodo proizvajalci do 14. januarja predstavljali svoje najmodernejše tehnologije.
Po več kot petdesetih letih CES letos prvič poteka povsem digitalno ter predstavlja najuspešnejše znamke z različnih področij, vse od umetne inteligence do športne tehnologije in zabave.
S Hisensom smo pomemben del tega sejma, odkar smo leta 2013 na njem predstavili svoj prvi laserski televizor.
Vsako leto prikazujemo svoje vznemirljive inovacije, usmerjene k spreminjanju načina, kako ljudje živimo, delamo in se zabavamo.”
Uvodni dogodek se je odvijal virtualno – predsednik vizualnih tehnologij Fisher Yu izpostavil podatek, da smo v Hisensu v preteklem letu prodali več kot 25 milijonov panelnih televizij. Letos se bomo osredotočili tako na kakovost slike in aplikacije kot tudi na naši novi televiziji: ULED televizijo in TriChroma lasersko televizijo.
Na sejmu pa bodo predstavili tudi platformo za pametno življenje ConnectLife. Takole so zapisali:
“Prav tako bomo predstavili našo ConnectLife uporabnikom omogoča upravljanje pametnih naprav vseh blagovnih znamk skupine Hisense (Gorenje, Asko, Atag, Hisense) in partnerjev od kjerkoli in kadarkoli.
Prav tako hrani vse podatke registriranih naprav, vključno z navodili za uporabo, garancijskimi listi in certifikati.
Prinaša obvestila, opomnike, osebne nastavitve in številne nasvete, ki uporabniku zagotavljajo, da hišne aparate uporablja v polni meri.
Lahko jih upravljamo s pomočjo osebnih pomočnikov, kot sta Alexa in Google. S ConnectLife želimo poenostaviti in olajšati vsakodnevna opravila, prihraniti čas in prenoviti našo uporabniško izkušnjo.
Za nas to pomeni hitrejši razvoj, cenejšo pomoč uporabnikom, kakovostno bazo strank za marketinške in prodajne aktivnosti, povezovanje z drugimi partnerji in potencialno tudi nov poslovni model – oddajanje naprav v najem.”