Kot veste vsake toliko časa pogledamo, kaj se dogaja v našem gospodarskem velikanu Gorenju.
Pisali smo že o tem, da so znašli v manjši krizi zaradi upada prodaje na gospodinjskih aparatov na svetovnem trgu.
Prav tako smo pisali o prestrukturiranju in iskanju rešitev, ki bi izboljšale položaj Gorenja. V to je bilo vključeno tudi prestrukturiranje delovnih mest in predvidena odpuščanja.
Kako pa jim gre danes:
– blagovno znamko Asko bodo začeli prodajati tudi na Kitajskem. V ta namen bodo letos odprli 36 salonov. Zaradi ugleda, ki ga ima Hisense na Kitajskem predvidevajo, da bi lahko v petih letih prodali za 650 milijonov evrov izdelkov.
– za zmanjševanje režije – ukrep je nujno potreben, če želijo izboljšati poslovanje – bodo uporabili mehke metode odpuščanj. Pri tem pa bodo seveda upoštevali in spoštovalo vso našo zakonodajo.
– s sindikati se trudijo ohranjati dober socialni dialog. To je tudi pogoj, da se delovna mesta izboljšajo, s tem pa tudi pogoji za zaposlene.
– odkar je prevzel Gorenje Hisense je postala Slovenija središče ne zgolj proizvodnje gospodinjskih aparatov; temveč tudi središče razvoja, oblikovanja in financiranja za celotno Evropo.
Kaj dodati po kratkem pregledu – pogumno naprej in srečno Hisense in Gorenje!