V torek je predsednik uprave Gorenja, Franjo Bobinac, na seji mestnega sveta Velenje, predstavil poslovanje Gorenja.
Ob tem je napovedal ohranjanje delovnih mest v Velenju še vsaj 50 let. Spregovoril je o razlogih za iskanje strateškega partnerja. Razlogi naj bi bili večja stroškovna učinkovitost in večja moč blagovne znamke Gorenje. Prav tako je pomembno tudi dostopanje do distribucijskih poti.
Bobinac je še dejal:
“Gorenje je v kriznih časih obstalo predvsem zaradi razvoja premijskih blagovnih znamk in osvajanja novih prodajnih trgov. Prav zaradi tega so se tudi odločili za prevzem švedskega podjetja Asko, ki je v Sloveniji omogočal zaposlovanje novih razvojnikov in inženirjev. Njihovi najpomembnejši prodajni trgi so Rusija, Nizozemska in Nemčija, vedno bolj pa so s svojimi izdelki prepoznavni tudi na drugih kontinentih.”
Gorenje je že sedaj vodilna znamka za barvne gospodinjske aparate. Prav tako so prvi uporabili zaslon na dotik, ki so v gospodinjskih aparatih.
Spregovoril je tudi o novi podjetniški kolektivni pogodbi, ki naj bi bila podpisana predvidoma do 20. aprila.