Pretekli teden so novinarji naših vidnejših medijev in novinarji iz Srbije obiskali sedež Skupine Hisense.
Dr. Lin jim je predstavil vizijo razvoja podjetja, prav tako pa je pojasnil zakaj se je podjetje odločilo sodelovati s FIFO (mednarodno nogometno zvezo).
Dejal je, da šport združuje narode in da prav v športu ne obstajajo državne meje. Ljudi pa še posebej združuje ljubezen do nogometa.
Hisense še vedno trdno podpira Gorenjeva trenutna sponzorstva, s tem pa pripomore tudi k prepoznavnosti Gorenjevih blagovnih znamk.
Omenil je še, da se Hisense uspešno spopada z zahtevnim gospodarskim okoljem. To pa počne predvsem z razvojem na področju pametnejše tehnologije.
Pri tem je pomembna tudi ustrezna učinkovitost Gorenja, saj je le to pogoj za lažje spopadanje z gospodarsko krizo.
Medijska delegacija je obiskala še Hisensovo šolo, Center za znanstvena odkritja, inteligentni razstavni prostor, laboratorij ter industrijski park.
Novinarji so se na ta način seznanili s celostno strategijo in vizijo podjetja Hisense.