Za nekatere medije v Sloveniji je to povsem nepomembna novica, ker je nismo nikjer zasledili. Za delavce Savinjsko – Šaleške regije pa je to odlična vest, ki daje upanje na obstoj in razvoj delovnih mest.
Torej:
– Gorenje se je prvič predstavilo na sejmu CES (potrošniška elektronika in inovativna tehnologija).
– integracija Gorenja s Hisense je nova platforma ConnectLife.
– Gorenje se je s pomočjo Hisensa predstavilo s svojimi izdelki.
– na sejmu sta Gorenje in Hisens predstavila združevanje znanj obeh podjetij.
– s sodelovanjem pri razvoju ustvarjata dom prihodnosti.
Franjo Bobinac je ob tem dejal:
“Naša predstavitev na sejmu CES je jasen signal celotni industriji bele tehnike, da v Skupini Hisense kot eni redkih združujemo razvojno in proizvodno znanje za prav vse naprave, ki bodo v prihodnje del pametnih domov. To je tudi dokaz, da je bila odločitev za strateškega partnerja za Gorenje prava, saj smo v zelo kratkem času naredili odločne in pomembne korake, ki so naše izdelke pripeljali na največji sejem elektronskih naprav na svetu. S pomočjo sejma CES, pa tudi v še več domov po vsem svetu.”
Zakaj torej o tem ne pišejo naši mediji, če je vse to res?
Mi smo kot medij vsekakor premajhni, da bi lahko imeli svoje mnenje. Kolikor pa spremljamo počutje delavcev – delajo povsem enako, plače imajo iste – do danes se ni prav nič spremenilo.
Kot mali medij samo upamo, da bo tako tudi ostalo – da ne bo odpuščanj; da ne bo kraj in da ne bo lažnih novic.
Še bolj pa bi bili veseli, če bi se takšni uspehi odražali v srcih delavcev in v njihovih denarnicah – da bi zanje vedeli in jim z veseljem sledili…
Napisal: Mikki